sábado, diciembre 19, 2009

LAPTE DE NUCI / LECHE DE NUECES CON LA TERMOMIX

Ingredientes:
100 gr nuci
500 ml apa calda
1-2 linguri miere

Ingredientes:
100 gr nueces
500 ml agua caliente
1-2 cucharas miel

Se pun nucile in robot ( se poate folosi blender) cu 250 ml apa.
Se pone las nueces en la termomix, (también se puede con batidora de vaso) con 250 ml agua.
Dam la viteza maxima timp de 2 min.
Damos a máxima velocidad por 2 min.
Adaugam restul de apa si mierea si mixam inca 2min la viteza maxima. 
Se añade el resto del agua y la miel y trituramos a másxima velocidad 2 min más.
Laptele de nuci se poate bea simplu sau, adaugand diferite fructe. De asemenea, se poate folosi si la prepararea diferitelor retete culinare.
La leche de nueces se puede tomar tal cual o le podemos añadir alguna fruta y nos sale un delicioso batido.
También se puede utilizar como sustituto de la leche en distintas recetas culinarias.

11 comentarios:

  1. Spre rusinea mea, nu am vazut, doar am auzit, de laptele de nuci. Multumesc pentru aceasta idee grozava. Inca un lucru simplu, dar atat de interesant! Felicitari.

    ResponderEliminar
  2. @

    Multumesc draga Elena.
    Voi reveni cu retete care se foloseste lapte de nuci.

    ResponderEliminar
  3. Hola Daniela. la verdad es que esta leche de nueces tiene que estar muy rica. Fácil de hacer. Me gustaría probarla.
    Buen fin de semana.
    Feliz Navidad.
    Saludos

    ResponderEliminar
  4. Eu nici nu am vazut si nici nu am auzit.............asa ca vorba elenei"spre rusinea mea"

    ResponderEliminar
  5. Daniela, ti-am lasat acum cateva zile un premiu............te rog sa il ridici.

    ResponderEliminar
  6. nici eu nu am auzit niciodata de lapte de nuci. Sunt curioasa la ce la ce retete folosesti asa ceva.

    ResponderEliminar
  7. @
    Hola Juan
    Gracias por la vizita. La verdad si esta muy rica y nutritiva pero si le echas un platano bien maduro. Te sale un batido ,riquisimo.

    ResponderEliminar
  8. @ Buna Maria
    Multumesc de vizita, si pentru premiu.
    @ Buna Laura Blaauwiekel
    Iti mulyumesc de vizita si comentariu.
    Va doresc Sarbatori Fericite.

    ResponderEliminar
  9. Multumesc tare mult de premiu si de aprecieri. Craciun fericit si un an nou mai bun cu multa sanatate. Pupici.

    ResponderEliminar
  10. va multumesc pt retetele interesante postate.Va rog postati cateva retete de sarbatori pt noi vegetarienii.Va iubesc!

    ResponderEliminar
  11. @
    Iti multumesc mult,Cristinn.
    Ma voi stradui.

    ResponderEliminar

Gracias por vuestros comentarios, me hace muy feliz leerlos:)

Mesajele voastre da energie acestui blog pentru a continua, va multumesc, ma fac foarte fericita cand le citesc:)