viernes, julio 30, 2010

DOVLECEI PANE LA CUPTOR / FILETES DE CALABACIN AL HORNO

O reteta foarte simplu de facut si foarte rapid (fara sa luam in cont timpul de copt). O reteta pe care eu o faceam putin diferit vedeti reteta aici, verisoara memei mele ne-a dat reteta ei, mi sa parut ceva mai crocanti.
Una receta muy sensilla y muy rapido de preparar (sin tener en cuenta el tiempo para hornear). Una receta que yo la hacia un poco diferente puede ver aqui, esta receta es de la prima de mí madre, ma ha gustado es una receta donde salen los calabacines mas crocantes.
Ingrediente:
dovlecel
malai
sare
apa

Ingredientes:
calabacin
semola de maíz
sal
agua

Se curata dovlecelul de coaja se taie in patru si li se curata semintele, se da prin apa dupa care le dam bine prin malai (la care am pus putina sare) si se pune in tava unul langa altul. Se coace la cuptor la temperatura 200ºC aprox 35-45 min, dupa aprox 15min se intoarce pe cealalta parte.
Am servit cu mujdei de usturoi si mamaliga.

Se quita la piel del calabacin, se corta en tamaño de unos 15 cm, luego en quatro y se quita las semillas, despues se pasa por agua y al final por zemola de maiz (al cual le he añadido algo de sal), se pone despues en la bandeja. Se hornea a una temperatura de 200ºC aprox 30-45 min, despues de unos 15 min se le da la vuelta.
He servido con mamaliga y ajo machacado con un poco de agua.

17 comentarios:

  1. Bună scumpa mea Daniela!
    Mă uimeşti pe zi ce trece
    cu delicatesele tale,deja mi-am
    făcut un carneţel şi încep să
    trec în el..
    Să ai un weekend frumos ca sufletul tău!
    Te pup şi îmbrăţişez cu multă dragoste!

    ResponderEliminar
  2. Imi plac tare mult dovleceii sub orice forma iar ai tai arata grozav de bine si cred ca sunt deliciosi.
    Zile de sfarsit de saptamana frumoase!

    ResponderEliminar
  3. Draga mea Daniela,m-ai nimerit direct la preferate,daca pui si niste mujdei,sunt imbracata si vin direct la masa,sunt preferatii mei,pot manca ludaie(asa-i spune la noi)la orice ora din zi si noapte si sub orice forma gatita.Te pup si o seara frumoasa.

    ResponderEliminar
  4. Daniela, eu ii faceam cu pesmet aromat, in loc de malai. Dar o sa fac si asa pentru amatorii mei de dovlecei la orice ora... Un weekend placut, draga mea!

    ResponderEliminar
  5. Buna draga ELENA
    Ma bucur foarte mult ca-ti sant de folos, retetele pregatite de mine.
    Multumesc de urare.
    Iti doresc sa ai, un sfarsit de saptamana fericit.
    Pe curand.


    Buna Maria Mihalache
    Cat tip draga de cand nu mai mai vizitat...
    Sant foarte gustosi, dar si o varianta mai sanatoasa.
    In deosebi pentru cine nu vrea sa manance prajeluri cu mamaliga, este o foarte buna varianta acesti dovlecei.
    Iti doresc sa ai, un sfarsit de saptamana fericit.

    Buna Mirela
    Nu stiam ca au o asa denumire, ma bucur ca este asa cunoscuta reteta.
    Din simlul motiv ca in Romania, se mananca si sanatos.
    Iti doresc, un sfarsit de saptamana fericit.


    Buna draga Elena Toma
    Cum am spus si mai sus ma bucur ca este o forma aceasta de a pregati dovleceii e asa de populara.
    Am folosit si eu atat pesmet cat si gris dar, fara a da dovleceii prin apa.
    Imi placut mai mult varianta de a sa prin apa, sant mai crocanti.
    Iti doresc, un sfarit de saptamana fericit.

    ResponderEliminar
  6. une belle façon de manger les courgettes, j'aime beaucoup
    bonne journée

    ResponderEliminar
  7. Salut Daniela, am facut si eu acu doua saptamani vienete asa, au iesit foarte bune si vi incerca si cu dovlecel. O zi frumoasa!

    ResponderEliminar
  8. Hola Fimére
    Si querida, ademas son muy saludables.
    Hasta pronto.

    Buna Ina
    Nu am facut niciodata vinete, deco mi-ai dat o ideie foarte buna.
    Inceraca si dovlecel caci nu vei regretea.
    Pe curand.

    Buna Sindy
    Ma bucur ca ti se pare o bunatate.
    Vreau de asemeni sa-ti multumes pentru interesul de a ma urmari.
    Pe curand.

    ResponderEliminar
  9. This sounds like a delicious recipe. This is my first visit to your blog and with the help of the translator you provided I was able to read some of your earlier posts as well. I really like your recipes and plan to come back often to see what you have been making. I hope you are having a great day. Blessings...Mary

    ResponderEliminar
  10. Daniela, esos calabacines se ven riquisimos, tengo que prepararlos, en casa nos gustan bastante los calabacines.
    feliz semana, un beso

    ResponderEliminar
  11. No conocía esta manera de preparar calabacines. Muy interesante, así como la entrada de secarlos. El huerto de tu madre es una maravilla :D
    saluditos,

    ResponderEliminar
  12. Foarte buni dovleceii la cuptor si asa eviti uleiul prajit.
    Am sa ii incerc si eu!
    Te pup, si sa ai o vacanta frumoasa daca pleci! Daca nu pleci disfruta de vara cu cei dragi unde esti!

    ResponderEliminar
  13. Sunt foarte buni, si asa nu se mai prajesc in ulei. O idee foarte buna! Am sa ii incerc chiar maine!
    Te pup.

    ResponderEliminar
  14. Hola Mary
    Lo siento mucho por el probrema que puedes tener con el traductor.
    De igual modo te doy las gracias por la vizita y la amabilidad de escribirme.
    Te deceo todo lo mejor.

    Hola Luisi
    Me alegro mucho que te gusta los calabacines, en cuanto haces la prueba dogame como te ha parecido.
    Un besito.

    Hola Hilmar
    Gracias por la vizita, Aparte de interesante los calabacines son muy saludables hechos de esta manera.
    Hasta pronto.

    Buna Daniela
    Da draga me sant foarte sanatosi, astept sa-mi spui ce parere ai dupa ce ii probezi.

    Cat despre vacanta am prelungit o saptamana, problemele specifice Romaniei, nu am putu face mai repede pasapoartele la copii asa ca am anulat zbor si tot, marti abi astept sa ajung acasa, intradevar acasa, caci parca sant intr-un cosmar.
    Pe curand draga mea.

    ResponderEliminar
  15. qué buena pinta esos calabacines rebozados!

    me uno a tus seguidores, ok?

    tienes un blog muy bueno :)

    http://recetastrucosytips.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  16. Hola Laura
    Eres bien venuida!
    Me da mucho gusto saber que te gusta mis calabacines, es una receta sensilla, saludable y rica.
    Tambien me alegra saber que te gusta mi blog.
    En unos momentos paso a vizitarte.
    Hasta pronto.

    ResponderEliminar

Gracias por vuestros comentarios, me hace muy feliz leerlos:)

Mesajele voastre da energie acestui blog pentru a continua, va multumesc, ma fac foarte fericita cand le citesc:)